PS4 KIRMA İŞLEMLERİ REHBERLER

Ps3 Multiman 4.83 İndir TIKLA !!!

Tarafından yazıldı: Shn İstanbul

PS3 MULTİMAN 4.83 İNDİR

PS3 4.84 cfw’de çalışır. Multiman 4.84

Ps3 4.83 cfw işlemini yaptıktan sonra, Ps3 4.83 multimanı da kurabilirsiniz.

4.83 Cfw işlemini yapmadıysanız buraya tıklayarak kurulumu yapabilirsiniz.

Ps3 4.83 Multiman Kurulum

PS3 4.84 cfw’de çalışır. Multiman 4.84

Linkten dosyayı indirdikten sonra, Fat32 formatlı flash belleğe kopyalayınız. Sonu pkg olan dosyayı hiçbir klasörün içerisinde olmadan kopyalama yapınız.

Rar şifresi: shnistanbul

PS3 4.84 cfw’de çalışır. Multiman 4.84

Flash belleği Ps3 usb girişine takınız ve İNSTALL PACKAGE bölümüne gelip multimanı yükleyiniz.

Ps3 menüsünde Multiman 4.83 logosuna tıklayınız. Dört defa size soru soracaktır bunların hepsine EVET’i işaretleyerek devam ediniz.

PS3 4.84 cfw’de çalışır. Multiman 4.84

İşlem tamamlanmıştır.

Ps3 4.83 Cfw Kurduktan sonra Multiman 4.83’ü de kurdunuz. Kırma işlemi yapılmış konsollara yüklenebilen programlardır.

Ps3 süper slim veya Ps3 300x modellerine yüklenemez.

Bu işlemlerden sonra artık kırma işlemi yapılmış Ps3’te online oyun oynayabilir, internette sörf yapabilir, Youtube’u kullanabilirsiniz.

İyi oyunlar herkese.

**Ps4 Konsolunuzun kırma işlemine uygun olup olmadığını öğrenmek için TIKLAYIN.**

**PS4 OYUNLARI YÜKLETMEK VEYA HARD DİSK DOLUMU İÇİN TIKLAYIN.**

**PS4 SLİM KIRIK 4.55 SIFIR KONSOL İÇİN TIKLAYIN.**

**PS4 PRO SIFIR 4.55 KONSOL İÇİN TIKLAYI.**

**PS4 TAMİR İÇİN TIKLAYIN.**

**PS4 KOL TAMİRİ İÇİN TIKLAYIN.**

Yazar Hakkında Bilgi

Shn İstanbul

Shn İstanbul Adres Bilgileri
Kartaltepe Mah, Mektupçu Sokak No : 4 Bakırköy İstanbul
0212-660-75-15 0543 329 48 82 whatsapp'tanda ulaşabilirsiniz.

38 Yorum

  • Hocam ps3’üm kırık cfw 4.82 den 4.83 e sizin dediğiniz gibi yükselttim ve oldu, daha sonra bu Multimanı indirdim kurarken daha yeni bir multiman olduğunu ve bu multimanı kurmanın gereksiz olduğunu söyledi ps3, bende kendi multimanımı kaldırıp sizinkini yükledim fakat yükledikten sonra kontrol ettiğimde mmCM versiyonuz 4.80 gözüküyor sistem internete kapalı güncelleme yapmadı yardımcı olur musunuz ?

    • Multimanı 4.83 olarak yama yaptık bu yüzden yazmaktadır. Sorunsuz çalışıyor, online oynayabilirsiniz en son oyunları da çalıştırıyor. Hiç bir sorun yoktur test edilmiş paylaşılmıştır.

  • ben 4 83 online oynuyorum.interneten araken buldum hiç sorun yok arkadaşı kötülemeyin bırakın bu işleri.kurun arkadaşlar sorun yok devam.

  • SAHİN ABİNİN PAYLAŞTIĞINDA SİMDİYE KADAR HIC SORUN OLMADI BENDE KEFILIM. PS3OYUNDAN BERIDIR TAKIP EDIYORUM.BENCEDE KOTULEMEYE CALISIYOLAR BUNUN GIBILER HEP VAR ZATEN

  • Abi ben ps3 umu 4.81 iken kırdırdım sonra kendim 4.82 guncelledim ve online ile oynayabildim simdi 4.83 yapıp online oynayabilirmiyim ?

    • Evet 4.82 cfw’nin üzerine 4.83 cfw’yi kurup online oyuna devam edebilirsiniz.Fakat herzaman BAN riski vardır bunu unutmayınız.

  • Ben dosyayı indirdim USB attım fat 32 ayarlardan güncellemeyle giriyorum ama dosya yok diyor?

  • Benim 4.82 cwf multimanliydi cihazim yanlışlıkla 4.83 güncellemesi aldı şuanda 4.83 ofw oldu orijinal yani şimdi ben ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lutfen

  • Abi bu multiman ın tema felan yükleme olayı yok mu, bendeki çok sade bir tema, 2012 yüklenmiş, şuan kullandığım 4.83 cwf ve multiman da 4.83, gerçi multiman dan sürüme bakınca 4.80 gözüküyor ama Pack yaptığımız dan sanırım. Fakat multiman girince gri bir görüntü var yani tema yok gibi. Bunu nasıl yaparız.

  • Kolay gelsin abi. Benim kırık 4.82 CFW li ps3 ban yedi. belki düzelir diye 4.83 CFW ye çıkardım ama fayda etmedi. Nasıl düzeltebilirim ben bunu? yardımcı olursan çok sevinirim

  • hocam s.a bende multiman 4.81 kurulu ps3 ü 4.83 e güncelledikten sonra multimanı kurmak için eskisini kaldırmak gerekir mi

  • kolay gelsin super slim modeller için bu işler geçerli değil doğru mudur ? Sadece klonlama yapılabiliyor

  • Merhaba ben sizin ferrox cfw nizi indirip kurdum sonra multiman İ yükselmek istediğimde güncel sürüm var diyor multiman İ açıp güncelliyim dedim orda da multiman 00.00.00 bulundu en güncel sürümü kurun vs. gibi bir yazı çıkıyor install klasöründen kurmayı demeyince de zaten en güncel sürüm kurulu yazıyor. Ben şimdi anlamadım multiman şimdi yükseltildi mi? Online a girsem sıkıntı olur mu?

  • Flaşör kablosu bende olursa eğer guncelemelerde sorun yaşama ihtimali olmazmi bide şuanda paylaştığın şeyler in bendeki oyunları acarmi şahin bey

  • hocam merhaba kırık PS3 ile youtube nasıl indirebiliriz ve online oyun nasıl oynayacağız NETWORK a kayıt olduğumuzda KIRIK ps3 orjinal oluyormu acaba?

    • Güncelleme yapmadan orjinale dönmez. Bu yüzden youtube netflix gibi uygulamaları ps store dan ücretsiz yükleyebilirsiniz. 4.83 cfw olmak şartı ile.

  • Şahin bey. Ps3 slim 3000 modeline rehberi tam okumadan sıfırdan (4.84) kurulum yaptım.. fakat sitedeki tüm multimanları denedim kuruluyor ama açılmıyor.. kaldırıp tekrar kuruyorum bu deva veri bozuk hatası alıyorum. hiç bir yazılım yüklenmiyor. Bu konu için bir yardımınız olursa sevinirim. Teşekkürler.

    • Dogru evet henüz multiman çıkmadı biraz daha bekleyelim. HAN sistemi ile oyun oynanıyor şu an.

Yorum bırak